YAKALANMA HİKAYESİ

 8. sınıfdayız tabi o gün beden olduğunu unutmuşum biz soyunma odasında kızlarda sınıfta giyiniyodu ben dalgınlıktan koridordan bizim sınıfa çıktım aq kapıyı bi açtım kızlar çırılçıplak bide açtığım gibi girmiştim aq o sırada kız eşofmanlıydı kızı biri itledi götü resmen yarrağama gelmişti bide o kızları o halde görünce kendimden geçtim ayakkabı falan atmışlardı en son ama hayatımdaki tek fırsattı amk. sonra adım okulda yayıldı amk gören kız yüzüme bile bakmıyodu hayat o zaman çok zordu benim için amk frown ifade simgesi

0 yorum: